ϟ ѕωєєтиєѕт σνєяℓσα∂ ϟ
++Follow | Dashboard
:p
Monday 13 February 2012 • 18:00 • 0 nailed their thoughts

hey , okay harinie aku taw hari kekasih kan . aku endak sambut sbb kalaw sambut berdosa besarrrrrr . and aku manadah boyfrienddd aku tengah menunggu orang tu :p tapi mcm mana dia maw taw ah aku suka dia sedangkan  aku malu sangat maw bgitaw dia . huhu , si nana senang lah dia sama crush dia makin rapat sdah . aku ada no.telefon dia tapi aku takut maw sms dia . harituh ja aku berani aku cakap dekat dia 'hyee' dia balas lah balik . andd lamalama dia bgitaw dia blng 'ok lah , aku maw mandi dulu and maw kesurau.' aww alim nya dia kan :) haha , kalaw disekolah aku jumpa dia aku malu lahh . haha :) akusukadialah :D ohyeahh , harap teada suka dia and dia teada girlfrienddd haha , lol :3 dia mana handsomeee sangat pun harap teada suka dia haha :p bgi aku ja tuh dia handsome  :) aku endak taw bgi kamu handsome kah dia haha :p oklah , sampai sini ja entry ni . lain kali lagi okay aku cerita :) byeeee . iloveyou :)


                 

xoxo, chan



Ze Path


ϟ TALE ϟ ME ϟ LOVE ϟ VVIP


Ze Superwoman


Photobucket

welcome to my blog. this is officially my lovely blog :D haha, please don't do something that will make you ashame. please, i beg you. no copycats allowed here. hate me? like i care ^__^

★ Moshi-2 ★

Scream Machine

Spread some love >///<
Sorry kalau tidak dibalas.
put your cbox code here

Ze Credits


C H A N I S H .