ϟ ѕωєєтиєѕт σνєяℓσα∂ ϟ
++Follow | Dashboard
Sekolah , sekolah , sekolah ~
Monday 7 November 2011 • 22:20 • 0 nailed their thoughts

Heyy , tadi d skul kan masa tiada cikguu . kami main baing - baling kertass . saya balik - balik terkenaaa ~
mula - mula nana diam ja endak main . aku ngan lulu mula dulu ~ trus nana ikutt . BF nana pla baling tba - tba kat aku , lulu and nana . Aku ngan lulu kejar lah deaa sampai ke padang haha ~ Tapi lucu sbb aku , lulu and nana ja perempuan yg main . aku maw kasih kna iman kertas tuh , tba - tba kna heiqal . Heiqal kejar aku dan masa heiqal nak dapat aku dah aku tarik iman . Iman hampir jatuh dohh ~ Penat masa main tuhh , trus aku ngan lulu gambar - gambar nana dengan BF dea . Mmng sweet lah nana ngan bf dea tuh . JEALOUS aku :]

Hmm , mmng best lah tadi tuhh :]

xoxo, chan



Ze Path


ϟ TALE ϟ ME ϟ LOVE ϟ VVIP


Ze Superwoman


Photobucket

welcome to my blog. this is officially my lovely blog :D haha, please don't do something that will make you ashame. please, i beg you. no copycats allowed here. hate me? like i care ^__^

★ Moshi-2 ★

Scream Machine

Spread some love >///<
Sorry kalau tidak dibalas.
put your cbox code here

Ze Credits


C H A N I S H .