ϟ ѕωєєтиєѕт σνєяℓσα∂ ϟ
++Follow | Dashboard
My syss :]
Sunday 6 November 2011 • 20:30 • 0 nailed their thoughts

Audra : ]
Lawa  , cute semua lah ada sama dea ni : ]
<3 <3
Johana : ]
Dea lah kakak yg paling rapat sama  saya : ]
sbb , dea ex student skpd : ]
tuhlah rapat : ]
dea ni cantik :]
sayang dea : ]
Ema : ]
This is my cute sys : ]
saya jumpa dea d uk masa hari tuh .
tapi , dea endak perasan :]
nmpak dea putih sangat doh ~
sayang luu <3
Shazana : ]|
Dea lawa kan : ]
rindu dea lama dah tak chat sama dea : ]
I LOVE YOU SHAZANA <3
Diedie :]
Ni pun syasya jumpa d facebook : ]
Dea ni friendly : ]
syasya suka dapat kenal sama dea : ]
sayang sama dea :]

Nurul Hayati : ]

Ni nama FB dea NURUL HAYATI , saya knal dea d FB dea ni lawa x)
Saya selalu chat sama dea : ]
saya sayang dea <3

Erra : ]
Ni pla kakak angkat saya yg bernama erra  .
Saya kenal sama dea d facebook jugaa
saya sayang dea jugaa <3
Amoii : ]
Saya tdak taw nama betul dea sapa : )
Tapi dea ni baikk : ]
endak lama lagi dea SPM :)
Harap - harap dea lulus . AMIN !
Sayang dea :)

Bella : ]
Dea baik : ]
dea ajar saya tntang blog : ]
saya sayang dea lah : ]

Azizah : ]
saya sangat - sangat sayang dea : ]
hari tuh jumpa dea teriak : ]
sbb baru 1st time jumpa : ]
dea baik : ]
dea lawa dan comel : )
saya sangat -sangat sayang dea <3
Nur atiqah : ]
ni pla kakak saya yg cuteee : ]
saya suka tengok muka dea : ]
Saya sayang dea : ]
xiao ulzzang : ]
Ni nama FB dea . nama dea saya tak taw : ]
sbb saya panggil dea sys : )
Dea baik : ]
saya sayang dea lah : ]





Ni semua kakak angkat saya : ]
saya sayang durang semua : )
Semoga mereka berjaya dalam hidup :)
I LOVE YOU ALL <3

P/S : sorry lah burukkkkk : D

xoxo, chan



Ze Path


ϟ TALE ϟ ME ϟ LOVE ϟ VVIP


Ze Superwoman


Photobucket

welcome to my blog. this is officially my lovely blog :D haha, please don't do something that will make you ashame. please, i beg you. no copycats allowed here. hate me? like i care ^__^

★ Moshi-2 ★

Scream Machine

Spread some love >///<
Sorry kalau tidak dibalas.
put your cbox code here

Ze Credits


C H A N I S H .