ϟ ѕωєєтиєѕт σνєяℓσα∂ ϟ
++Follow | Dashboard
My juniorr :]
Tuesday 8 November 2011 • 03:30 • 2 nailed their thoughts

Ni saya sama junior yg saya sangat sayang : )

P/S : Dua budak yg gna tudung ni lawa dan cute :]
Asyiqin <3
Ini asyiqin :]
Dea cute , baik dan pandai :]
Dea nak tolong saya edit blog  , tapi dea  jarang online  :]
Tuhlah tak dapat tolong edit kan . HEHE :)
Sayasayang dea :]
Hamizah <3
Ini pla hamizah :]
Dea pandai , baik dan lawa :]
Dea banyak tolong saya pasal blog :]
Kalaw saya ada masaah dea yg tolong saya :]

Sayasangatsangatsayangdea <3




Saya sayang HAMIZAH ngan ASYIQIN :)
Drang macam adik saya sendiri :]
drang baikkk sangat ~
Alah , nnti saya dah naik form1 . so jarang dah lah dapat jumpa drangg ~
P/S : saya akan rindu kamu <3  

xoxo, chan



Ze Path


ϟ TALE ϟ ME ϟ LOVE ϟ VVIP


Ze Superwoman


Photobucket

welcome to my blog. this is officially my lovely blog :D haha, please don't do something that will make you ashame. please, i beg you. no copycats allowed here. hate me? like i care ^__^

★ Moshi-2 ★

Scream Machine

Spread some love >///<
Sorry kalau tidak dibalas.
put your cbox code here

Ze Credits


C H A N I S H .